HardTopy

Taurus IV

Taurus IV

Opis

Taurus to gwarancja jakości i bezpieczeństwa z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem produkcyjnym i sprzedażowym

Taurus IV to udoskonalona wersja sprawdzonego uchwytu Taurus III z poszerzonym mocowaniem na belkach, zapewniającym jeszcze bezpieczniejszy transport sprzętu rowerowego. Solidny i bezpieczny, prosty w montażu, przystosowany do bagażników bazowych z belkami bez rowka typu „T” do szerokości 54mm i grubości 35mm. Dzięki zastosowaniu ruchomego tylnego elementu (blachy) w tylnej części uchwytu, możliwość bezproblemowego założenia na belkach w samochodach ze stałym (w fabrycznych miejscach) rozstawem belek.
Niezwykle uniwersalny, umożliwia mocowanie niemal każdej ramy o szerokości od 25 do 70 mm. Specjalne paski założone na ruchome podstawki pod koło zabezpieczą koła o dowolnym rozmiarze opon (max. szerokość 56 mm).
Uchwyt rowerowy Taurus IV wyprodukowany w 100% w Polsce jest produktem bardzo dobrej jakość i niezawodność za przystępną cenę.

Zapytaj o produkt

Montaż na belkach prostokątnych, owalnych do szerokości 54mm i grubości 35mm za pomocą motylków, bez użycia dodatkowych narzędzi.
• Przystosowany do transportu rowerów o zróżnicowanych szerokościach ramy i rozmiarach opon.
• Łapie ramy o szerokości od 25 do 70 mm w przekroju okrągłym, owalnym, trójkątnym.
• Lekka estetyczna konstrukcja rurkowa, pozwalająca na łatwy najazd roweru na mocowania.
• Wyposażony w przesuwne podstawka pod koła wraz z paskami zębatymi z tworzywa.
• Mocowanie roweru na uchwycie z prawej, lub lewej strony.
• Maksymalna waga roweru do 15 kg
• 2 lata gwarancji.

 

Porady i uwagi:
Przy podejmowaniu decyzji o zakupie uchwytu rowerowego musimy zwrócić uwagę czy jest możliwość transportu roweru zamocowanego za ramę roweru (ograniczenia przy ramach karbonowych), czy tylko za widelec, oraz na wagę samego roweru gdzie większość uchwytów dostępnych na ryku ma możliwość transportu rowerów do 17 kg w niektórych przypadkach 20kg.
Należy pamiętać, że wkładając rowery na dach pojazdu, jego wysokość ulega zmianie, co ma istotne znaczenie przy wjazdach do garaży-zarówno w budynkach jednorodzinnych, jak i garaży podziemnych w budynkach wielorodzinnych, a także parkingów podziemnych mieszczących się przy marketach.
Wysokość pojazdu z rowerami ma również znaczenie przy przejazdach pod niskimi wiaduktami oraz przy przeprawach promowych, gdzie powiększona wysokość pojazdu wiąże się niejednokrotnie ze zwiększoną opłatą za podróż.
Warto również zdemontować niepotrzebny balast z roweru typu fotelik dla dziecka, koszyczek na zakupy, które z jednocześnie zwiększają wagę roweru jak i tworzą duże opory powietrza, które w dużym stopniu zwiększą nam zużycie paliwa.
Zalecamy transport przodem do kierunku jazdy, oczywiście w miarę możliwości.

Montaż Dach
Ilość rowerów 1
Montowanie roweru Rama/Koła
Pasuje do kół o wymiarach Dowolny
Pasuje do ram o średnicy 25-70 mm średnicy
Pasuje do większość rowerów z hamulcami tarczowymi Tak
Zamknięcie rowerów w uchwycie Opcja
Zamknięcie uchwytu na bagażniku bazowym Nie
Zamki na wyposażeniu Nie
Paski zębate do kół Tak
Możliwość montażu z obu stron dachu Tak
Pasuje do belek WINGBAR Wymagany adapter
Pasuje do belek SLIDEBAR Nie
Pasuje do belek AERO Wymagany adapter
Pasuje do belek PROSTOKĄTNYCH Tak
Do przewozów rowerów elektrycznych Nie
Adapter do rowków "T" 20X20 MM Nie
Adapter do rowków "T" 30X24 MM Nie
Kompatybilność z ONE KEY SYSTEM Nie
Spełnia normę CITY CRASH Nie
Atest TÜV Nie